В "Укрзалізниці" розповіли, що робити у разі втрати важливої речі /фото Ukrzaliznytsia

За перше півріччя цього року пасажири 4 тис. 880 разів звертались до контактного центру "Укрзалізниці" з проханнями знайти загублені речі.  

Як повідомляє прес-служба перевізника в своєму Telegram-каналі, працівники "Укрзалізниці" знаходять і повертають власникам 68% речей, забутих у поїздах під час мандрівки. В компанії зазначили, що "найулюбленіші" випадки – це забуті номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння і чорний підрясник з пачкою чіпсів зі сметаною та зеленню.

Однак найчастіше пасажири забувають у поїздах менш екзотичні речі: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси всіх кольорів та розмірів, та ключі. 

Відео дня

В УЗ наголосили, що у випадку, якщо людина загубила в поїзді дуже важливу річ,  то необхідно описати її за формою або звернутися до контакт-центру "Укрзалізниці" за номером 0 800 503 111. Також можна залишити повідомлення через форму зворотного зв’язку в застосунку, та написати компанії у месенджерах та соц. мережах.  

Нововведення "Укрзалізниці" під час війни

18 квітня 2023 року "Укрзалізниця" оновила правила повернення коштів за квитки

26 липня стало відомо про те, що "Укрзалізниця" закриє близько 70 станцій.

27 липня стало відомо про те, що "Укрзалізниця" призначає додатковий поїзд за найпопулярнішим внутрішнім маршрутом.

Вас також можуть зацікавити новини: