этот материал доступен на русском

Лікар попередив про смертельну небезпеку аспірину для дітей

10:32, 08 квітня 2019
Країна
1334 0
Для дітей використовувати в порядку самолікування ацетилсаліцилову кислоту як жарознижувальний засіб не можна / фото УНІАН

Про це на своїй сторінці в Instagram написав лікар Євген Комаровський.

Серед чинників, які викликають синдром Рея (небезпечне захворювання, що проявляється ураженням головного мозку і печінки), лікар назвав застосування ацетилсаліцилової кислоти.

Читайте такожВ Україні заборонили популярні таблетки від застуди та грипу

"Небезпека синдрому Рея непорівнянна ні з якими виразками, кровотечею і бронхоспазмом — навіть у найкращих реанімаційних відділеннях гине кожен другий хворий. Ймовірність захворювання максимальна у віці 4-12 років. Ймовірність розвитку синдрому Рея невелика. Але ризик є. І йдеться про те, що застосування ацетилсаліцилової кислоти на фоні вірусних інфекцій у дитячому віці може стати причиною смертельно небезпечної хвороби", — зазначає Комаровський.

"Звідси висновок — однозначний і конкретний: у дітей віком до 15 років використовувати в порядку самолікування ацетилсаліцилову кислоту як жарознижувальний засіб не можна", — підсумував він.

Раніше в Україні заборонили реалізацію, зберігання та застосування лікарського засобу від кашлю "Аскорил".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter