062.ua

Це випромінювання можна використовувати для дослідження процесів у клітинах людини без введення додаткових хімічних речовин. Стаття опублікована в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

Читайте такожУ Китаї стартував проект по збору генетичної інформації новонароджених дітей

Для візуалізації ДНК, РНК і білків усередині клітини зазвичай застосовують спеціальні флуоресцуючі молекули. Вони поглинають кванти світла (ультрафіолетового або видимого), переходячи в збуджений стан. Після цього вони втрачають енергію, випускаючи флуоресцентне випромінювання, яке менш інтенсивне і нагадує примарне сяйво. У цитологічних дослідженнях частіше використовують зелені білки, які допомагають створювати контрастні зображення з високою роздільною здатністю. Проте вчені виявили, що ДНК, можливо, не потребує барвників, а здатна до самостійного світінням.