Навчання музиці не завдає позитивного впливу на когнітивні навички дітей, такі як пам'ять і академічні досягнення.
Такого висновку дійшли вчені, які представили дослідження в журналі Memory & Cognition, передає medikforum. Попередні роботи демонстрували суперечливі висновки. Джованні Сала з Медичного університету Фуджіта, Японія, і Фернан Гобет з Лондонської школи економіки і політичних наук, вивчили наявні експериментальні дані про вплив навчання музиці на не пов'язані з музикою когнітивні навички і академічні досягнення.
Автори повторно проаналізували дані 54 попередніх досліджень, проведених в період з 1986 по 2019 роки, що включають в загальній складності майже 7 тис. дітей.
В результаті вони дійшли висновку, що навчання музиці, ймовірно, неефективне для поліпшення когнітивних або академічних навичок, незалежно від їхнього типу, віку учня та тривалості навчання.