Чинний президент Петро Порошенко витратив на свою виборчу кампанію 585 мільйонів гривень.
Про це повідомляє рух ЧЕСНО з посиланням на аналіз остаточного фінансового звіту Порошенка за перший тур виборів.
Водночас виборчий фонд Порошенка був у 4 рази більшим, ніж у його опонента у другому турі Володимира Зеленського.
Найбільше коштів у першому турі Порошенко витратив на телерекламу - 329 мільйонів гривень.
Чинний президент замовляв рекламу, зокрема, на телеканалах Україна - 96,4 мільйона, ІНТЕР - 47 мільйонів, СТБ - 31,8 мільйона, Прямий - 21,8 мільйона.
Зовнішня реклама у першому турі обійшлась чинному главі держави у 58,2 мільйона гривень.
Серед ТОП-5 компаній-отримувачів коштів із виборчого фонду Порошенка - фірми, що надають послуги з виготовлення друкованих агітаційних матеріалів: ТОВ Інтерконтиненталь-Україна (отримала 44,5 мільйони) та ТОВ ГК "Статус Інвест Інжиніринг (31,8 мільйона).
Також 2,2 мільйона гривень кандидат перерахував НСК Олімпійський - за проведення заходів 14 та 19 квітня.
ЧЕСНО зазначає, що чинний президент у 2018 році задекларував отримання близько мільярда гривень дивідендів.
Водночас, лише офіційні його витрати на виборчу кампанію до кінця першого туру склали понад 800 мільйонів гривень. Адже, за інформацією, вказаною в декларації, 122 мільйони було витрачено на рекламу ще у 2018 році.