9 жовтня 2009 року в Києві відбудеться захід, який називають головною подією року для PR-ринку України, – IV Європейський PR-конгрес.

Головна тема цього року: «Стратегія або тактика? або Як змінюються комунікації в умовах тотальної недовіри?».

Ознайомитися з програмою PR-конгресу можна на сайті проекту – www.prcongress.com.ua

Відео дня

Серед запрошених спікерів пленарних засідань:

Мазен НАГАВІ (Mazen Nahawi) – президент News Group International, керуючий директор Media Watch Middle East (Дубаї, ОАЕ);

Катерина ЦЕЦЮРА (Katerina Tsetsura) – професор університету Оклахоми, викладач однієї з провідних шкіл комунікацій в світі – коледжу журналістики і масових комунікацій Gaylor (США);

Джеймс УОРРЕН (James Warren) – Chief Digital Strategist, Europe; Chief Digital Creative Officer, Worldwide (поставте своє запитання Джеймсу УОРРЕНУ: http://prpodcast.com.ua/2009/09/digital-james-warren/);

Том БЛЕКВЕЛЛ (Tom Blackwell) – старший віце-президент і керуючий директор The PBN Company;

Роберт МАК (Robert Mack) – CEO Brussels, Burson Marsteller;

Пьер-Еммануель МАХІАС (Pierre-Emmanuel Mahias) – директор зі стратегічного планування Групи маркетингових комунікацій АДВ (Франція) і багато українських PR-експертів.

Цього року, завдяки одноденному формату, конгрес обіцяє стати, мабуть, найбільш прикладним з усіх.

Учасники Європейського PR-конгресу 2009 одержать інструментальний досвід в рамках трьох основних підтем:

можливість стратегічної роботи в умовах короткострокового планування;

вибір і оцінка ефективних інструментів комунікації та вимірювання їх результатів;

відновлення довіри до компанії інструментами public relations.

Традиційно, в програмі PR-конгресу - практикуми на актуальні теми: «Оновлений погляд на ефективність PR – що все-таки вважати результатом і як його забезпечити?» і «Репутація Online: Мистецтво ведення діалогу».

Увечері учасників PR-конгресу чекає ток-шоу «Як повернути довіру до українського бізнесу в умовах економічної кризи?» за участю міжнародних і українських експертів. Його модератором буде відомий телеведучий Андрій КУЛИКОВ («Свобода слова», ICTV).

В рамках Європейського PR-конгресу традиційно підіб’є підсумки Національний конкурс PR-проектів Pravda Awards. Цього року в програму конкурсу включений публічний захист робіт, що увійшли в шорт-лист. І, як завжди, у фіналі відбудеться урочиста церемонія нагородження переможців.

Європейський PR-конгрес вже отримав статус знакової події для PR-галузі України. Щорічно PR-конгрес збирає більш як 250 провідних фахівців і експертів у галузі publіc relatіons з України, Східної та Центральної Європи.

Захід ініційований Українською асоціацією із зв`язків з громадськістю (UAPR) спільно з міжнародними партнерами CIPR, Global Allianсe, ICCO і направлений на розвиток і встановлення контактів між PR-фахівцями європейських країн, обмін досвідом і знаннями, на створення сприятливих умов для розвитку PR-галузі та бізнесу в цілому.

Оргкомітет Європейського PR-конгресу – 2009:

registration@prcongress.com.ua

Прес-служба Європейського PR-конгресу – 2009:

pr@uapr.com.ua

тел./факс: +380 44 201 64 94

www.prcongress.com.ua