Виробництво літаків в Росії "у глухому куті", впевнений Коваленко / фото Міноборони РФ

Заяви російської влади про нарощування виробництва бойових літаків в РФ не відповідають дійсності. Військово-політичний оглядач Олександр Коваленко проаналізував ситуацію і висловив сумнів, що Росії взагалі колись вдасться вибратися з виниклого "авіаційного глухого кута".

"Після 2014 року поставки російської бойової авіації стали знижуватися, а якість продукції деградувати. Вторгнення в Україну в 2022 і зовсім значно знизило потенціал російських ВКС", - констатував він.

Коваленко зазначив, що, за інформацією з відкритих джерел, у 2022 році поставки нових бойових літаків у РФ склали 29 одиниць:

Відео дня
  • бомбардувальники Су-34 - 10;
  • винищувачі Су-35С - 7;
  • винищувачі Су-30СМ2 - 4;
  • винищувачі Су-57 - 6;
  • навчально-бойові літаки Як-130 - 2.

Скільки армії РФ передали бойових літаків у 2023 році, на цей час невідомо, зазначив Коваленко. За його словами, швидше за все, йдеться про кількість у межах 10 одиниць (Су-35С, Су-34М, Су-30СМ, Як-130).

"З 2014 року, коли проти Росії стали вводиться санкції, чітко простежувалася стійка деградація виробництва бойової авіації РФ. Також, попутно, фіксувалося і падіння якості та надійності виробленої продукції. І з урахуванням сучасних тенденцій виникає серйозний сумнів, що Росії вдасться вибратися з виниклого авіаційного глухого кута, не кажучи вже про якісь ефемерні нарощування виробництва", - підсумував експерт.

Втрати Росії в Україні - скільки літаків і вертольотів втратила РФ

Нагадаємо, за даними Генштабу ЗСУ, з 24 лютого минулого року Росія втратила на полі бою в Україні не менше 315 літаків та 311 вертольотів.

Крім того, росіяни втратили 18 військових кораблів і катерів, 699 РСЗВ, 4216 танків, 8205 бойових броньованих машин, 4839 артилерійських систем, 462 засобів ППО.

Вас також можуть зацікавити новини: