Ученые открыли третий слой в ядре Земли / wikimedia.org

Фізики виявили, що ядронашої планети складається з трьох окремих шарів, а не тільки рідкого зовнішнього і внутрішнього металевого ядра, як вважалося раніше, йдеться в статті, опублікованій в журналі Nature Geoscience, передає РИА Новости.

"Внутрішнє ядро дуже малt за своїми розмірами - воно менше Місяця, але при цьому у нього дуже багато цікавих властивостей. Воно може розповісти нам, як сформувалася Земля, розповісти багато чого про її ранню історію та розкрити суть багатьох інших геологічних процесів. Його відкриття нам не вистачало для того, щоб повністю розуміти те, що відбувається в надрах планети", - заявив Сяодун Сун (Xiaodong Song) з університету Іллінойсу в місті Урбана (США).

Сун та його колеги знайшли додатковий шар в ядрі нашої планети, вивчаючи його структуру за допомогою сейсмічних хвиль, які породжуються в надрах Землі під час потужних землетрусів. Зазвичай в таких дослідженнях геологи стежать за первинною хвилею, що виникає під час першого поштовху, проте автори статті пішли неортодоксальних шляхом і "прослухали" надра, використовуючи афтершоки - сейсмічне "ехо" землетрусу і повторні поштовхи.