Штучний інтелект навчився перетворювати думки на мову / Фото: megael.com.pl

Вчені Колумбійського університету (США) успішно застосували нейромережі для розпізнавання слів за активністю мозку.

Читайте такожПентагон пристосує під військові потреби штучний інтелект, який обіграв людей в покер (відео)

Як повідомляє Naked science, стаття про досягнення була опублікована в журналі Scientific Reports.

Автори проводили експерименти з п'ятьма добровольцями, спрямованими на хірургічну операцію у зв'язку з тяжкими нападами епілепсії. В кору мозку розміщали масив мікроелектродів, які реєстрували активність нейронів протягом 30 хвилин, поки людині зачитували короткі тексти.

Зібрані дані фахівці використовували для навчання штучного інтелекту (ШІ).

Демонструючи свій ШІ, вчені програвали тим же добровольцям записи рахунку від нуля до дев'яти. Нейромережа аналізувала пов'язану з цим активність мозку і через синтезатор голосу відтворювала вихідне слово.

Професор Нім Месгарані зазначив, що результативність відтворення склала 75% - набагато вище, ніж це вдавалося донині.

Фахівці хочуть навчити ШІ розпізнавати більш складні слова і словосполучення.

Раніше штучний інтелект AlphaStar, створений компанією DeepMind (належить холдингу Alphabet Inc.), здолав двох професійних гравців в стратегію StarCraft II, що проходить у реальному часі.