false

Міжнародний космічний екіпаж, включаючи астронавта НАСА Христину Кук, яка поставила рекорд по тривалості космічного польоту серед жінок, благополучно приземлився в Казахстані в четвер.

Читайте такожNASA обрало приватну компанію для створення комерційного модуля на МКС

Спусковий апарат корабля «Союз», в якому, крім Кук, знаходилися командир станції Лука Пармітано з Європейського космічного агентства і російський космонавт Олександр Скворцов, приземлився на південь від Жезказгана в 15:12 за місцевим часом, передає Голос Америки.

Для Кук це був перший космічний політ. Її 328-денна експедиція дозволила дослідникам спостерігати за впливом тривалого космічного польоту на жіночий організм у зв'язку з планами НАСА повернутися на Місяць в рамках програми «Артеміда» і підготовкою до освоєння Марса людиною.

Пармітано і Скворцов провели в космосі 201 день.

Як повідомляв УНІАН, 18 жовтня 2019 року вперше в історії відразу дві жінки вийшли у відкритий космос з борту Міжнародної космічної станції. У НАСА нагадали, що за всю історію жінки здійснили 14 виходів у відкритий космос, перший з них зробила радянський космонавт Світлана Савицька в 1984 році.