Джессіка Меїр і Христина Кук / фото 24tv.ua

Вперше в історії відразу дві жінки вийшли у відкритий космос з борту Міжнародної космічної станції (МКС).

Онлайн-трансляцію веде Національне управління США по аеронавтиці і дослідженню космічного простору (NASA).

Вихід американських астронавтів Христини Кук і Джессіки Меїр розпочався о 14:38 за київським часом. Їм належить замінити фермі станції зовнішній енергоблок, що вийшов з ладу. Очікується, що їх перебування за бортом МКС триватиме, щонайменше, шість з половиною годин.

У НАСА нагадали, що за всю історію жінки здійснили 14 виходів у відкритий космос, перший з них зробила радянський космонавт Світлана Савицька в 1984 році.

Як повідомляв УНІАН, астронавти і космонавти виконали понад 200 виходів у відкритий космос з метою ремонту і підтримки МКС, але тільки 15 дівчат взяли в них участь. Їх завжди супроводжували чоловіки.

У жовтні Христина Кох проведе три виходи в космос: один разом з космонавтом NASA Ендрю Морганом 6 жовтня, інший також з Морганом 11 жовтня і 21 жовтня вийде з Меїр.

Кох прибула на Міжнародну космічну станцію 14 березня для своєї першої місії космічного польоту. Вона залишиться на станції до лютого 2020 року, чим встановить рекорд серед жінок з тривалості перебування на станції.