moya-planeta.ru

Вчені виявили в Австралії незвичайне поселення восьминогів в затоці Джервіс-Бей. Про це повідомляє Science Alert.

За словами морських біологів, складні нори з піску є домом як мінімум 15 головоногих молюсків виду Octopus tetricus, яких раніше вважали одиночними істотами.

Читайте такожУ предків земноводних зуби росли по всьому піднебінню

Міжнародна команда дослідників зафіксувала, як восьминоги зустрічалися, жили разом, спілкувалися один з одним, проганяли сторонніх восьминогів і навіть виселяли один одного з нір. Крім того, вчені виявили, що частина нор побудована з використанням раковин від з'їденої восьминогами видобутку.

"Така поведінка є продуктом природного відбору, і може бути дуже схожою на  складну соціальну поведінку хребетних тварин. Це говорить про те, що за певних умов еволюція може призвести до дуже схожих результатів в різних групах організмів", - розповів провідний автор дослідження Девід Шив з Тихоокеанського Університету Аляски.

Як повідомляв УНІАН, раніше біологи ідентифікували невідоме зубасте чудовисько з техаського пляжу. Шаблезубий вугор міг вибратися зі звичного середовища проживання через сувору погоду.