У Мексиці знайшли поховання майя / фото REUTERS

Група археологів, яка веде розкопки біля стародавнього міста-фортеці Тулум, виявила запечатану печеру, заповнену останками людей і тварин, вік яких може бути більше 1000 років.

Команда виявила велику скелю, що закриває вхід в печеру на півострові Юкатан в Мексиці, пише New York Post. Згідно з прес-релізом Національного інституту антропології та історії, після того, як науковці прибрали камінь, то знайшли всередині останки восьми осіб.

Перший знайдений скелет знаходився частково під скелею: верхня частина його знаходилася всередині печери, а ноги стирчали назовні. Останки, включаючи кістки та черепи, знайдені у двох невеликих камерах, все ще добре збереглися, оскільки навколишнє середовище всередині печери сприяло збереженню їх цілими.

Поряд з людськими кістками археологи також знайшли залишки тварин, включаючи собак, оленів, опосумів, броненосців, жаб, морських черепах та акул.

Археологи допустили, що люди і тварини були поховані разом під час похоронних церемоній до того, як європейці прибули в Америку.

20-дюймова печера, погано освітлена і дуже вузька, також була повна комах та керамічних фрагментів, що датуються, ймовірно, між 1200 і 1550 роками. Вчені також вказали, що над в ходом в печеру був знайдений равлик, який майя вважали прикрасою.