На Місяці виявили воду з Сонця / фото ua.depositphotos.com

На Місяці виявили частинки води, які могли утворитися в результаті взаємодії сонячного вітру з мінеральними оксидами у місячному грунті.

До такого висновку дійшли геохіміки з Китайської академії наук Юйчен Сю і Хен-Ци Тянь під час дослідження місячного грунту, доставленого на Землю в рамках космічної місії "Чанье-5", пише Science Alert.

Зазначається, що це дослідження місячного грунту дозволило вченим припустити, що частинки води могли потрапити на супутник Землі з Сонця.

На їхню думку, в районах середніх і високих широт супутника може бути вода у значній кількості. Все це завдяки взаємодії сонячного вітру з місячним грунтом.

Вчені впевнені, що результати дослідження можуть вплинути на сприйняття походження і розподілу води на Місяці.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що 11 грудня 2022 космічний корабель Orion, який NASA запустило з місією на місяць в середині листопада 2022 року, успішно повернувся на Землю.

Повідомлялося, що корабель пройшов 1,4 мільйона миль у космосі, облетів місяць і зібрав дані, які підготують астронавтів до майбутніх місій Артеміди.