Ілюстрація REUTERS

Американський стрімінговий сервіс Netflix опублікував звітність, згідно з якою у першому кварталі 2020 року він заробив понад 700 млн дол. і різко збільшив базу передплатників на тлі пандемії коронавірусу.

Число передплатників збільшилося з початку року на 15,8 млн у порівнянні з 9,6 млн за перший квартал 2019 року, повідомили в компанії. Ця цифра виявилася вдвічі більшою за власний прогноз Netflix (7 млн), повідомляє ВВС.

Більшість нових передплатників проживає в Європі, Африці й країнах Близького Сходу.

Відео дня

Чистий прибуток Netflix у порівнянні з минулим роком зріс у два рази - з 344 до 709 млн дол. Дохід компанії в першому кварталі склав 5,77 млрд дол. у порівнянні з 4,52 млрд у першому кварталі минулого року.

"Netflix залишається медіакомпанією, на яку Covid-19 вплинув менше, ніж на інші. Їх бізнес-модель майже ідеально підходить до ситуації, коли люди по всьому світі сидять вдома", - говорить аналітик агентства eMarketer Ерік Хаггстрем.

Читайте такожКіностудії Netflix і Disney у США припиняють роботу, всі зйомки заморожені

Попит на сервіс настільки високий, що в березні Netflix був змушений знизити якість відео в Європі, щоб не перевантажувати інтернет-інфраструктуру. Через різкий припливу нових глядачів компанії довелося найняти 2 тис. нових співробітників у відділ підтримки клієнтів.

Однак ситуація з Covid-19 може перетворитися і в негативний фактор для Netflix, зазначає оглядач BBC Зоуі Томас.

"У світі стрімінгового відео все вирішує контент. Поява нових конкурентів означає, що Netflix доведеться серйозно оновити свій репертуар. І тут коронавірус, який сприятливий для зростання кількості передплатників, може завдати шкоди. Через карантин Netflix був змушений призупинити виробництво нових фільмів та серіалів", - говорить вона.

Зі схожими проблемами стикаються і конкуренти Netflix. Великі студії, такі як Універсальний і Disney, розривають контракти на показ серіалів власного виробництва з Netflix і замість цього демонструють їх на своїх майданчиках, додає Томас.

Крім того, зріст затьмарений зміцненням курсу долара до національних валют. Сильний долар веде до падіння виторгу за межами США, визнають Netflix.

Акції компанії, тим часом, ростуть. Станом на вечір вівторка капіталізація Netflix досягала 190 млрд дол.

Як повідомляв раніше УНІАН, відеохостинг YouTube і стрімінговий сервіс Netflix на найближчий місяць знизили якість трансляцій відео в Європі. Це повинно допомогти позбавити мережі від підвищеного навантаження в умовах, коли із-за пандемії коронавірусу багато хто зараз сидить вдома і дивляться потокове відео.