Переправа скорочує маршрут до Молдови і на північ України приблизно на 200 кілометрів / фото: ДПСУ

Поромна переправа Орлівка (Україна) - Ісакча (Румунія), яка з'єднає по річці Дунай український і румунський берега, пройшла тестове випробування.

Як повідомив УНІАН начальник прес-служби Ізмаїльського прикордонного загону Ігор Перегняк, 23 вересня прикордонники взяли участь у тестовому випробуванні роботи пункту пропуску «Орлівка».

Читайте такожУкраїну та Румунію хочуть з'єднати мостом через Дунай

Відео дня

«Перших 20 осіб і 3 транспортних засоби пропустили через державний кордон України прикордонники Ізмаїльського загону», - повідомив Перегняк.

За його словами, оформлення громадян і транспортних засобів відбулося в раніше заявлені часові показники і без технічних затримок. Учора прикордонники ще раз протестували роботу технічних засобів прикордонного контролю, а також перевірили організацію взаємодії із співробітниками контролюючих служб і поромного комплексу.

Фото: ДПСУ

Зокрема, в тестовому переході взяли участь мер міста Ізмаїл Андрій Абрамченко, голова повітової ради Тулча Хоріо Теодореску, мер Ісакчі Анастасо Морару, представники інвесторів, митної і прикордонної служб України й Румунії тощо.

Як зазначив Теодореску, переправа стане важливою «точкою» з'єднання між двома державами і дасть позитивний економічний результат, зокрема, для округу Тулча. Переправа також скорочує маршрут до Молдови і на північ України приблизно на 200 км, що для автомобільного транспорту має велике значення.

За словами заступника голови Одеської обласної ради Юрія Дімчогло, 23 вересня на поромній лінії Орлівка - Ісакча здійснено два тестових рейси за участю прикордонних і митних служб двох країн.

«Тести підтвердили повну готовність гідротехнічних споруд по обидва боки до прийому і відправлення вантажопасажирських поромів. З української сторони також протестовано роботу систем і устаткування прикордонного і митного контролю в пункті «Орлівка», - зазначив Дімчогло.

Фото: ДПСУ

Він уточнив, що повне відкриття переправи відбудеться після остаточної готовності обладнання митних і прикордонних служб Румунії.

Передбачається, що на переправі працюватимуть чотири пороми.

Як повідомляв УНІАН, у липні 2017 року під час ознайомлення з будівництвом у Ренійському районі тодішній голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов заявив, що в 2017 році відновлено активне будівництво поромної переправи Орлівка-Ісакча з румунської сторони, раніше гальмується через відсутність усіх необхідних погоджень.

Повідомлялося, що спорудження переправи, яке формально стартувало ще в 2015 році, коли було підписано відповідні документи з керівництвом Румунії, кілька разів затримувалося через бюрократичну тяганину, здебільшого, з боку зарубіжних партнерів.

Повідомлялося, що вартість проекту становить 12 млн євро. Фінансують проект дві приватні компанії.