Акціонерна компанія «Укрзалізниця» з 1 грудня відновлює реалізацію чайно-кавової продукції в пасажирських поїздах.
Про це повідомила прес-служба компанії.
«З 1 грудня 2020 року «Укрзалізниця» відновлює реалізацію чайно-кавової продукції в пасажирських поїздах. Таке рішення прийнято через численні звернення і побажання пасажирів повернути чай і каву», - сказано в повідомленні.
Прес-служба наголосила, що «Укрзалізниця» надаватиме послуги відповідно до санітарно-гігієнічних та протиепідемічних норм.
«Всі напої надаватимуться в одноразовому посуді - гофрованих склянках ємністю 250 мл», - сказано в повідомленні.
Зазначається, що ціна послуги для пасажирів не зміниться: як і раніше, чай, кава і вода в пляшці (0,5 л) коштуватимуть по 10 грн.
«Замовити і оплатити напої можна буде при оформленні проїзних квитків онлайн», - повідомила прес-служба.
Крім того, в поїздах реалізовуватиметься інша продукція в індивідуальній упаковці: печиво, вафлі, снеки та інше.
"Укрзалізниця" і карантин
- Навесні «Укрзалізниця» припинила реалізовувати чай і каву в поїздах в рамках карантинних обмежень.
- Раніше в листопаді «Укрзалізниця» повідомила, що розглядає можливість інтеграції в систему онлайн-продажу квитків на поїзд функції замовлення їжі.
Довідка УНІАН. «Укрзалізниця» - акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить до переліку держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, що здійснюються усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись тільки залізницям Китаю, Росії та Індії.