
Рашисти регулярно залучають стратегічні літаки для ударів по Україні, обстрілюючи крилатими ракетами житлові будинки та вбиваючи дітей. Одним з таких літаків є Ту-95, який здійснив свій перший політ ще 1952 року, заставши Сталіна. Саме він залишається основним стратегічним ракетоносцем так званих "повітряно-космічних сил РФ".
Стратегічний бомбардувальник Ту-95
Поява такого літака, як Ту-95 була зумовлена необхідністю доставити атомну бомбу, яка у СРСР з’явилась у 1949 році. Водночас із засобів доставки цієї зброї був лише Ту-4 - точна копія американського B-29, який передерли один до одного. Але його характеристик, в першу чергу дальності, не вистачало навіть для польоту до США у один кінець.
В цей самий час у США вже літав Convair B-36 з дальністю у 11 000 км. Саме тому для майбутнього Ту-95 головною вимогою було "дістати" США, а також висока швидкість яка давала в епоху світанку реактивної авіації шанси на прорив протиповітряної оборони.
Через те, що до появи економічних та надійних турбореактивних двигунів у СРСР було ще далеко, Ту-95 оснастили спеціально під нього розробленими турбогвинтовими НК-12. Вони до речі створювався полоненими німецькими вченими на основі документації до двигуна Jumo-022.
В результаті з’явився бомбардувальник, який концептуально застарів вже на момент початку серійного виробництва у 1954 році, бо у США на рік раніше здійснив перший політ масовий надзвуковий винищувач F-100 Super Sabre, який поховав будь-яку надію на Ту-95 прорватися куди-небудь на швидкості.

Але, попри численні спроби, зробити щось на заміну цьому літаку СРСР не міг десятиріччями, наклепав Ту-95 у всіх можливих ролях, зокрема, завдяки відносно економічним "німецьким" двигунам, як протичовновий літак - Ту-142. Інша основна роль, яка була відведена Ту-95 - ракетоносець. Бо як носій далекобійних крилатих ракет він ще мав певні шанси за рахунок того, що пуск здійснюється поза межами дії ППО та авіації противника.
Стратегічний ракетоносець Ту-95
Попри те, що СРСР наклепав близько 500 одиниць Ту-95 всіх версій, у рашистів зараз лише 45 одиниць Ту-95МС та 18 Ту-95МСМ, які можуть нести крилаті ракети. Різниця між "МС" та "МСМ" в тому, що останні можуть нести більш сучасну крилату ракету Х-101, все інші - лише радянську Х-55/555. До речі Х-101 не вміщується у внутрішній відсік із барабанною пусковою установкою, тому Ту-95МСМ може нести ці ракети виключно на зовнішній підвісці.
А всю архаїку цього літака можливо оцінити у відоагітці міноборони РФ за 2020 рік, в якому "екіпаж Ту-95МС прориває зону ППО противника". Судячи з відео проривати йому допомагає логарифмічна лінійка, шкіряні льотні шоломофони ШЛ-82, а також відсутність катапульт. Це вже не жарт, бо для покидання аварійного Ту-95 необхідно скористатися спеціальним конвеєром, який має викинути екіпаж за борт.
Але звісно це аж ніяк не заважає закидувати з нього крилаті ракети по житловому будинку в Одесі, літаючи над Каспійським морем. Як і рашиським пропагандистам верещати, що Ту-95 - це "аналоговнетний" літак, бо дійсно розробити за 70 років його аналог вони так і не змогли.
Ту - 95МС-характеристики
- Екіпаж: 7 осіб
- Довжина: 49,09 м
- Розмах крил: 50,04 м
- Максимальна злітна маса: 185000
- Максимальна швидкість: 830 км / год
- Практична стеля: 10 500
- Бойове навантаження: до 6 крилатих ракет Х-55/555 у внутрішній барабанній установці