До cистеми наразі підключені медзаклади первинної ланки / 062.com

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив сьогодні заступник голови КМДА Микола Поворозник на презентації Київському міському голові Віталію Кличку запланованих до реалізації в столиці проектів в рамках реформування сфери медичних послуг.

За інформацією Поворозника, система вже розроблена на базі медзакладів Подільського району і зараз триває завершальний етап її тестування.

Як зазначалось, система запису до лікаря, як і раніше, зберігатиме можливість зробити це через реєстратуру в медустанові, водночас дозволить потрапити на прийом після дзвінка на телефонну лінію call-центра (044) 580-10-70, (073) 580-10-70, (068) 580-10-70, (066) 580-10-70, і через інтернет, зайшовши на сайт www.helsi.me.

Відео дня

До cистеми наразі підключені медзаклади первинної ланки – амбулаторії та відділення діагностичного центру, а у майбутньому будуть підключені стаціонари, травмпункти й аптеки. У системі є реєстр пацієнтів. Для кожного пацієнта буде створена електронна медична картка, що зберігатиме в електронному вигляді всю історію хвороби. Лікарі зможуть ознайомлюватись он-лайн з результатами попередніх візитів пацієнта до медустанов.

Читайте такожПетиція до влади Києва з вимогою розібрати фасад Театру на Подолі набрала понад 2,7 тисячі підписів

Наразі до високошвидкісного Інтернету підключено 8 реєстратур, які пов’язані з 18 амбулаторіями та іншими медустановами у районі. 365 працівників проходять навчання з підвищення комп’ютерної грамотності. 870 медпрацівників вже внесено в систему.

Поворозник нагадав, що у медзакладах Подільського району також з нового року планується запровадити інший проект – «гроші йдуть за пацієнтом».

Своєю чергою Кличко відзначив необхідність якнайшвидше поширити реалізацію цих проектів на весь Київ, щоб всі жителі столиці відчули позитивні зміни в наданні медичних послуг.

«Наше завдання - щоби ці проекти якомога швидше почали реалізовуватися і працювати в усіх медзакладах столиці. Щоби кожен киянин пересвідчився, що зміни у медичній сфері відбуваються”, - зазначив мер.

Він звернув увагу на низку переваг для пацієнта при запровадженні електронної системи запису: це швидкий пошук і вибір лікаря, відсутність черг, доступ до призначень лікаря і миттєві результати аналізів.

Читайте такожУ Києві відкрили унікальний пункт тестування на ВІЛ

“Ми беремо найкращі приклади, які працюють в усьому світі, і втілюємо їх у Києві, щоби вони ефективно працювали в нашому місті. І нам допомагають міжнародні організації, фахівці та інвестори”, - підкреслив Київський міський голова.

Мер також ознайомився з результатами роботи міського Центру екстреної медицини катастроф, на автоматизовану телефонну лінію якого щодня надходить до 7,5 тис. дзвінків, та реєструється близько 2 тис. звернень громадян.