стрекоза / Greg Lasley/Naked Science

Така здатність, на думку вчених, робить популяції бродяги рудою "глобальними", передає Naked Science.

При довжині тіла лише до 4 см бабки бродяги рудої у пошуках відповідного місця для відкладання яєць можуть долати 14-18 тис. км.

Наприклад, популяції ведмедів в Євразії та Північній Америці практично не перетинаються, тому встигли помітно розійтися один з одним. А ось бабки P. flavescens продовжують активно контактувати. Вивчивши генотип комах, виловлених у Північній і Південній Америці, а також в Азії, вчені показали, що вони несуть близькі мітохондріальні РНК, що свідчить про збереження родинних стосунків.

Читайте такожУ Мексиці запустили масштабну кампанію із захисту рідкісних метеликів-махаонів

Долати відстань від Мексики до Індії стрекозам допомагає збільшена площа поверхні крил, які дозволяють літати "розслаблено", використовуючи висхідні потоки повітря і піднімаючись на висоту понад кілометр. Залишається лише пошкодувати, що звичайні маячки, якими користуються орнітологи для відстеження пташиних міграцій, для бабок надто великі, через що поки неможливо безпосередньо простежити їхні перельоти.

Раніше УНІАН повідомляв, що як мінімум шість видів метеликів можуть зникнути у Великобританії і Європі до 2050 року внаслідок зміни клімату і пов'язаним з ним зростанням посушливості клімату.