У США може з'явитися нове маркування для м'яса / фото УНІАН

Міністерство сільського господарства США (USDA) і управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів (FDA) заявили, що мають намір розробити правила для маркування продуктів, вирощених на клітинних культурах.

Про це пише Greenqueen.

Читайте такожНові правила маркування продуктів запрацювали в Україні: що зміниться

Відео дня

USDA і FDA обговорили роль і відповідальність за продукти харчування, отримані з культивованих клітин тварин. Вони заявили, що працюватимуть разом над створенням спільних принципів для управління маркуванням таких продуктів. FDA має повноваження керувати галуззю морепродуктів, а USDA регулює сектор тваринництва та птахівництва.

Усунення плутанини

"Ці принципи будуть спрямовані на усунення будь-якої плутанини серед споживачів», - сказав директор Служби безпеки харчових продуктів та інспекції (FSIS) при USDA Метью Майкл, - громадська думка буде враховуватися при розробці вимог до маркування для цих продуктів".

Це означає, що, як і у випадку із законами про маркування м'яса і птиці для звичайних продуктів, що знаходяться під юрисдикцією USDA, всі етикетки продуктів з м'яса і птиці, вирощених на клітинних культурах, мають підлягати попередньому затвердженню з боку органів FSIS.

Інститут гарної їжі (GFI), неприбуткова організація, що пропагує альтернативну м'ясну промисловість, закликала посадових осіб якнайшвидше запустити процес.

«Якщо Міністерство сільського господарства США продовжить свою роботу, ми настійно рекомендуємо їм діяти якомога швидше, щоб виробники культивованого м'яса і птиці мали чітке уявлення про плани виведення своєї продукції на ринок», — сказала заступник директора з питань регулювання GFI Елізабет Дербес.

Маркування в Україні

  • 2 серпня 2019 року в Україні набув чинності закон "Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції".
  • З 6 серпня 2019 року в Україні почали діяти нові правила маркування продуктів. Виробникам дали три роки, щоб вони могли перейти на нові стандарти інформування клієнтів.