Ілюстрація REUTERS

Кінцеві ціни на товари, запропоновані на момент запуску онлайн-магазину IKEA в Україні, зумовлені такими факторами: обсягами, імпортними митами, коливаннями валюти, транспортними витратами, поточними ринковими умовами та іншим.

Читайте такожВідкриття магазину IKEA в Києві відклали на невизначений термін

Так в прес-службі компанії пояснили ціни, які вищі, ніж у країн-сусідів, передає The Page.

Відео дня

«Ми будемо продовжувати наполегливо працювати над тим, щоб в майбутньому запропонувати нижчі ціни на нашу продукцію та послуги», — зазначили в IKEA.

Варто відзначити, що на польському сайті IKEA матрац «Ховог» коштує майже 5,7 тис. грн (в еквіваленті), на російському — 3,6 тис. грн, а в Україні — 6,5 тис. грн. Така ж ситуація і з диваном «Фріхетен». У Польщі він коштує майже 9,5 тис. грн, у Росії — 8 тис. грн, а українцям він обійдеться в 11 тис. грн.

Водночас ціни на невеликі товари (зокрема, декор) не сильно відрізняються.

Нагадаємо, через великий попит IKEA тимчасово обмежила можливість оформляти нові замовлення в українському інтернет-магазині.

Як повідомляв УНІАН, 14 травня IKEA запустила в Україні інтернет-продажі своєї продукції, а надалі має намір відкрити перший магазин в Києві.

У 2019 році IKEA підписала договір на відкриття магазину площею близько 6 тисяч квадратних метрів в ТРЦ Blockbuster. В цілому IKEA намагалася зайти на український ринок протягом 15 років. Спочатку компанія хотіла відкрити магазин в Україні у 2005 році, потім - у 2007 і 2008 роках.

Довідка УНІАН. Найбільша у світі торгова мережа з продажу меблів і товарів для дому IKEA була створена у Швеції в 1943 році. В цей час загальна кількість магазинів групи IKEA з урахуванням франшиз становить 403 одиниці в 49 країнах світу.