"Приват" нібито не закриває рахунок підприємниці / фото УНІАН

Клієнтка "ПриватБанку" з Харкова заявила, що майже два тижні не може закрити рахунок як фізособи-підприємця (ФОП).

Про це вона написала у своєму відгуку на сайті "Мінфін" напередодні ввечері.

"Вже 13 днів я намагаюся закрити свій рахунок ФОПа в Приваті. І просто проходжу всі кола пекла. Вже 4 рази була у відділенні й писала заяви на закриття. Щоразу мені обіцяють, що зі мною зв'яжуться для вирішення цього питання - і тиша у відповідь. Коли дзвониш в гарячу лінію - там взагалі нічого виразного сказати не можуть, щось перевіряють і дивляться, але що робити мені не говорять. Знову ж обіцяють уточнити й зателефонувати, і у відповідь - правильно, тиша. Мені навіть обіцяли зателефонувати з головного офісу з питань ФОПу - ну, звичайно, тиша у відповідь", - пише вона.

Відео дня

Жінка обурилася, що її зобов'язали ходити у відділення банку і стояти в чергах, попри пандемію.

Читайте також"Гроші я вже не поверну": клієнт "ПриватБанку" понад місяць не може отримати нову картку

"Як підсумок - після подачі 2-ї заяви 13 грудня я злягла з температурою. У заяві на закритті рахунку зазначено, що його закриють за 3 дні. Поки лежала вдома з температурою і соплями думала, що питання вже вирішене. Ага, звичайно. У понеділок звернулася в банк - питання не вирішене. Про це банк вирішив делікатно промовчати й не повідомити мені", - зазначила вона, закликавши "Приват" прояснити дану ситуацію.

Представники банку поки не встигли відреагувати на коментар.

скріншот

Як повідомляв УНІАН, раніше клієнт "Приватбанку" обурився рівнем обслуговування там, заявивши, що не отримав нову карту попри сплату за її перевипуск.