Компанія встановила власний рекорд з товарообігу / Фото Bosch

Один з провідних світових постачальників технологій та послуг в Україні – компанія Bosch у 2019 році збільшила обсяги продажів на 34% у порівнянні з 2018 роком – до 121 млн євро.

Про це УНІАН повідомив генеральний директор компанії «Роберт Бош Лтд» Віталій Бульда.

Читайте такожНа тлі пандемії акції виробників латексних рукавичок обігнали Tesla

Відео дня

«Це був найкращий товарообіг з часу заснування компанії. Торік ми зробили понад 60 промислових комерційних проектів, вони були вдалими у нас. Ми розробили також соціальні проекти, у нас понад 15 соціальних проектів було зроблено у 2019 році. Тобто, 2019 рік був для нас дуже позитивним», - сказав він.

Прогнози

За його словами, є всі підстави вважати, що у 2020 році Bosch перевищить показник 2019 року.

Вплив коронавірусу

Бульда також повідомив, що з 16 березня 90% співробітників перейшли на віддалену роботу, а на робочих місцях залишаються працівники сервісних служб і логістики.

«На сьогоднішній день у нас немає в планах скорочення кількості персоналу, навпаки – ми хочемо збільшити персонал», - сказав він.

Зміна тенденцій на ринку

Крім того, Бульда зазначив, що зараз спостерігається суттєва зміна тенденцій на ринку, причому це стосується не тільки значного збільшення онлайн-продажів.

«Люди залишилися в Україні та почали облаштовувати будинки. Ми бачимо, що пішов попит на асортимент побутової, на садову програму, на нові газові котли. Люди досить активно займаються своїми будинками, ремонтом, модернізацією, це дуже добре. Що стосується інших продуктів, то ми бачимо, що йде нарощування потужностей перероблення харчової промисловості, у нас вже пішли тендери, які ми виграли в цьому напрямку», - сказав він.

Ситуація на ринку

28 липня 2020 року стало відомо про те, що чистий прибуток LVMH, найбільшого світового виробника товарів класу люкс, в першому півріччі 2020 року скоротилася на 84% - з 3,27 млрд євро до 522 млн євро.