Електронний лікарняний формується в електронному реєстрі листків непрацездатності / фото УНІАН, Володимир Гонтар

З червня в Україні почалося перехідний період введення електронних лікарняних, який триватиме до кінця серпня 2021 року.

Як повідомила прес-служба Пенсійного фонду України (ПФУ), протягом цього часу громадяни мають можливість отримати як електронний, так і паперовий листок непрацездатності.

Читайте такожВідсьогодні паперові трудові книжки в Україні необов'язкові: що змінилося

Відео дня

"Згідно з чинним законодавством, електронний реєстр листків непрацездатності формує і веде Пенсійний фонд України. Електронний лікарняний формується в електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність", - сказано в повідомленні.

Зазначається, що в особистому кабінеті на веб-порталі електронних послуг ПФУ у роботодавця є доступ до інформації про електронні листки непрацездатності співробітників, які працюють за основним місцем роботи, зокрема, номер лікарняного, дата його відкриття та закриття. Роботодавець автоматично отримує необхідну інформацію для нарахування коштів, зокрема, про тривалість страхового стажу працівників, формує заяву-розрахунок і здійснює виплату.

"Введення електронних лікарняних спрощує оформлення тимчасової непрацездатності, скорочує час від оформлення до нарахування допомоги, унеможливлює зловживання при зверненні листків непрацездатності та мінімізує застосування штрафних санкцій за можливі помилки в оформленні листків непрацездатності", - зазначили в ПФУ.

Введення електронних лікарняних в Україні

  • У лютому Верховна Рада схвалила постанову про забезпечення функціонування електронного реєстру листків непрацездатності.
  • 31 березня Кабінет міністрів прийняв постанову, завдяки якій Міністерство цифрової трансформації та Міністерство охорони здоров'я зможуть запустити електронні лікарняні.