Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») має намір до кінця серпня завершити основні роботи з будівництва Центру з обслуговування швидкісних міжрегіональних електропоїздів на базі депо станції Дарниця в Києві.

Як повідомили УНІАН в «Укрзалізниці», на станції Дарниця з початку курсування міжрегіональних електропоїздів почав роботу сучасний автоматичний вагономийний комплекс, в якому миття вагонів здійснюється в той час, коли електропоїзд на малій швидкості проїжджає через мийну установку.

Нині завершуються роботи із будівництва ремонтно-екіпірувального цеху, де обслуговування електропоїздів здійснюватиметься одночасно на трьох рівнях.

Відео дня

На першому рівні оглядатимуть ходові частини поїзда, на другому рівні здійснюватиметься огляд підвагонного обладнання, прибирання салонів поїзда за допомогою пилососів і дезинфекція санвузлів.

На третьому рівні оглядатиметься дахове обладнання - струмоприймачі, головні вимикачі, розрядники, ізолятори, фільтри системи кондиціонування.

До кінця 2012 року ремонтно-екіпірувальний цех буде оснащено обладнанням для демонтажу колісних пар і візків. Ці роботи завершать перший етап створення Центру.

На другому етапі буде збудовано цех із виконання капітального ремонту й відділення з ремонту основного обладнання. Зокрема, під час капітального ремонту з електропоїзда основне обладнання (візки, колісні пари, тягові електродвигуни, трансформатори, компресори) зніматиметься й переміщатиметься в ремонтні відділення, де здійснюватиметься його діагностика, ремонт, налаштування й випробування.

За словами генерального директора «Укрзалізниці» Володимира Козака, на базі Центру технічного обслуговування міжрегіональних електропоїздів у Дарниці вперше в Україні здійснюватиметься одночасно технічне обслуговування різних частин поїзда.

Крім того, в цеху не використовуватимуться маневрові локомотиви - електропоїзд рухатиметься самостійно по спеціально змонтованих контактних рейках, через які здійснюватиметься живлення електропоїзда високою напругою.