Голова правління акціонерного товариства (АТ) "Укрзалізниця" Володимир Жмак заявив, що на даний час не бачить можливості та сенсу в залученні до співпраці іноземних фахівців, у тому числі й німецької залізничної компанії Deutsche Bahn.
Читайте такожНімецький залізничний концерн зацікавився спеціалістами з України
Про це повідомляє DW.
"Наразі я не бачу можливості та сенсу залучати якихось іноземних фахівців. При всій повазі до Deutsche Bahn, що стосується вантажоперевезень, то нас важко порівнювати. В Європі вантажні залізничні перевезення не є настільки життєво важливими, як в Україні. Німеччина, Австрія, навіть Польща, мають дуже розвинені мережі автобанів, тому залізниці конкурувати з ними немає сенсу", - заявив керівник "Укрзалізниці".
А пасажирські перевезення в європейських країнах, , за словами Жмака, отримують фінансову допомогу від урядів. "Тому наразі, враховуючи експертизу, яка є в мене і моєї команди, я не бачу необхідності залучати якихось міжнародних консультантів", - відповів Жмак на питання, чи варто чекати на співпрацю "Укрзалізниці" з Deutsche Bahn.
Що цьому передувало
- У лютому німецька Deutsche Bahn та "Укрзалізниця" підписали меморандум про взаєморозуміння та стратегічне партнерство. Планувалося, що німці консультуватимуть "Укрзалізницю" щодо структури управління компанією та надаватимуть їй технічну підтримку у сфері вантажних та пасажирських перевезень, інфраструктури, надання послуг з технічного обслуговування тощо.
- Міністр інфраструктури України Владислав Криклій при підписанні меморандуму запевняв у корисності такої співпраці.
- Але вже у квітні Криклій заявив, що "Укрзалізниця" припинила консультації з найбільшим залізничним оператором Німеччини. При цьому він зазначив, що "Укрзалізниця" буде повертатися до ідеї співпраці та консалтингу із німецькою Deutsche Bahn після покращення фінансової ситуації.
- Володимир Жмак, у минулому голова наглядової ради аеропорту "Бориспіль", був призначений головою правління акціонерного товариства "Укрзалізниця" 26 серпня поточного року.