этот материал доступен на русском

У Хмельницькій області 4-річний хлопчик помер через кілька секунд після уколу (відео)

16:31, 08 листопада 2019
Країна
2830 0

У Віньковецькій районній лікарні Хмельницької області раптово помер чотирирічний хлопчик, якому, за словами медиків, зробили ін'єкцію вітамінів.

Мама привела сина до лікарні, тому що скаржився на незначні болі у животі, передають "Факти".

Дитині зробили низку аналізів, нічого критичного не знайшли, тому вирішили вколоти препарат для поліпшення захисних сил організму.

Читайте такожЛікар Комаровський розповів, коли кашель стає небезпечним для дитини

За словами матері, він помер через кілька секунд після уколу – медсестра не встигла шприц витягти. Хлопчика реанімували майже 40 хвилин, але безрезультатно.

Лікар-неонатолог Володимир Галанзовський, який призначив смертоносний укол, шокований не менше: "Цей коензим композитум – це такий препарат, набір вітамінів і мінералів. Він йде при ацетономічному синдромі".

Судмедексперти назвали попередню причину смерті – гостре запалення бронхів. А медики припустили, що це може бути вірус, тому що тиждень тому щось подібне вбило і 22-річну сусідку сім'ї хлопчика. Дівчина раптово померла від запалення легенів.

Родичі обурені тим, що лікарі намагаються пов'язати ці дві жахливі смерті, і вважають, що так намагаються виправдати свою некомпетентність.

Є ще одна версія – обоє отруїлися хімікатами, якими аграрії окроплюють свої угіддя.

За фактом смерті чотирирічного хлопчика відкрили кримінальне провадження. Поки нікого підозрюють – чекають результатів експертиз.

Раніше повідомлялося, що в Черкаській області сім'ю знайшли у квартирі в непритомному стані, дитину "скосив" загадковий вбивця.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Теги: #смерть