vstylefitness.ru

У новому дослідженні взяли участь 24 людини. Добровольцям дали напої, підсолоджені глюкозою або фруктозою. Потім учасникам показали фотографії калорійної їжі і запитали, наскільки вони голодні. Також фахівці просканували мозок добровольців, пише meddaily.ru.

Читайте такожСпорт не врятує від ожиріння, треба міняти раціон - лікарі

Учасники, які випили напій з фруктозою, відчували більш сильне відчуття голоду. Крім того, при погляді на фотографії їжі у них сильніше підвищувалася активність у орбітофронтальній і зоровій корі головного мозку порівняно з тими добровольцями, яким дали напій з глюкозою. До того ж, після фруктози рівень інсуліну в плазмі зростав не так сильно, як після прийому глюкози.

Відео дня

Дослідники пропонували добровольцям вибрати між грошовою винагородою і їжею. Учасники, які випили напій з фруктозою, частіше відмовлялися від грошей на користь їжі. За словами фахівців, глюкоза сприяє виникненню почуття ситості, а фруктоза - ні. Тому через прийом фруктози підвищується суб'єктивна цінність калорійних продуктів. Це підштовхує людей до прийому їжі.