В Advertising Standards Authority (ASA) вважають, що поза жінки і "темний макіяж" змушують її виглядати "виснаженою", пише ВВС.
У Gucci виступили на захист зображення, заявивши, що воно націлене на "старшу, вибагливу аудиторію", і що модель просто "нафарбована і струнка".
Утім, британський регулятор вважає знімок "безвідповідальним".
Читайте такожПривабливі зображення на упаковках змушують людей їсти більше
Реклама з'явилася на сайті видання The Times у грудні 2015 року. Але тепер Gucci сказали, що її не можна використовувати, поки зображення не змінять.
"Ми дійшли висновку, що торс і руки (моделі. - Ред.) досить худі і здаються непропорційними порівняно з головою і тілом", - заявили в ASA.
"Ми також вважаємо, що похмурий вираз обличчя і темний макіяж, особливо довкола очей, змушують її обличчя виглядати виснаженим", - додав регулятор.
Читайте такожЗа індексом маси тіла не можна оцінювати стан здоров'я - вчені
Активісти часто заявляють, що надто худі моделі підривають упевненість жінок і дівчат, просуваючи нереалістичні і нездорові зображення тіла.
Водночас у Gucci вважають вигляд моделі здоровим, бо "у рекламі ніде не видно "кісток" моделі, а її макіяж радше натуральний, ніж надмірний".