JDFAF

Це, на думку дослідників, дозволить зменшити ріст злоякісного новоутворення і зробити його більш уразливим для лікування. Стаття, що описує результати роботи вчених опублікована в журналі Nature Chemical Biology, пише Лента.ру.

Читайте такожБіологи підтвердили, що штамами вірусу імунодефіциту мавп можуть заразитися люди

Молекулярні біологи модифікували людський білок під назвою Rbfox2. Ця сполука зв'язується з мікроРНК — короткими ланцюжками РНК, які регулюють експресію (активність) певних генів. Після змін у генах, що кодують Rbfox2, білок став здатний зв'язуватися з miR-21 (він часто присутній у великих кількостях всередині пухлин). Ця мікроРНК також збільшує експресію ракових генів і пригнічує функції захисних систем. Вченим вдалося домогтися того, щоб Rbfox2 приєднувався тільки до miR-21, ефективно пригнічуючи його активність і перешкоджаючи росту злоякісних новоутворень.