При будівництві моста поставили занадто багато опор / фото facebook.com/aksenov.rk

При незаконному будівництві Кримського моста проектувальники опустили автомобільну дорогу до рівня води. Так її буде заливати при штормі.

Про це в інтерв'ю "Обозревателю" розповів старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, гірничий інженер-гідрогеолог Юрій Медовар. Такий висновок він зробив після детального вивчення структури мосту, який з'єднує окупований Крим та Краснодарський край.

"Тут є дуже цікавий момент, я уважно подивився структуру цього мосту, і те, що проектувальники, по-французьки, м*даки — це зрозуміло, вони опустили автомобільну дорогу практично до рівня води, її просто буде заливати хвилями при штормі, це взагалі караул", — заявив Медовар.

Відео дня

Читайте такожОкупанти назвали дату продаж квитків на потяги через Кримський міст

Він також зазначив, що при будівництві моста поставили занадто багато опор, на яких лежить полотно.

"Через те, що вони дуже часто стоять, змінився водний обмін між Азовським і Чорним морями, від цього гинуть рідкісні червонокнижні дельфіни, які живуть тільки в Азовському морі. Що ще вийшло - прохід для суден дуже низький, його потрібно було підняти, але зрозуміло, що там все робилося для того, щоб не пропускати українські судна в Азовське море", — пояснив інженер.

Медовар також наголосив, що при сильній течії через зменшення ширини потоку збільшиться навантаження на основні опори.

"Ще один момент, що за сильної течії вони приблизно в два рази зменшили широту потоку, тим самим збільшивши швидкість течії, яка припадає саме на основні опори. Це означає, що буде збільшено винесення з-під опор мулів, напівтвердих глин та іншого, що серйозно впливає на стійкість цих опор", — зазначив експерт.

Нагадаємо, Росія почала будувати Керченський міст у квітні 2015 року, 15 травня 2018-го відбулося відкриття автодорожньої частини споруди, яка з'єднала російський Краснодарський край з Кримом.