false

Інформація про зміну концепції ТРЦ «Караван» з’явилася у ЗМІ ще на початку 2019 року. 3 червня, під час презентації проекту, нарешті стали відомі ключові подробиці.

Масштабний проект щодо набуття «Караваном» нового формату є природним еволюційним кроком. ТРЦ розпочав свою роботу ще 2003, зона його охоплення поширювалася на весь Київ. З часом кількість традиційних торговельних центрів зростала, їхнім найбільшим осередком стала Оболонь. Маркетингові дослідження виявили, що Києву катастрофічно бракує інших форматів ритейлу.

За словами генерального директора керуючої компанії DCH I&RE Даниїла Владова, численним київським ритейлерам потрібні комфортні умови для реалізації нерозпроданих колекцій, а покупці охоче купуватимуть бестселери за демократичними цінами. Поєднання цих інтересів абсолютно задовольнятиме оновлений «Караван Outlet». Він буде обслуговувати мешканців столиці та міст-супутників, не вступаючи при цьому в пряму конкуренцію з більшістю торговельних центрів.

Відео дня
false

Близьке сусідство з багатьма провідними ТЦ створює сприятливі умови для зручної логістики: після завершення сезону ритейлери швидко доставлятимуть свій товар до аутлету. Основний пул орендарів «Каравану» сформувався понад 15 років тому. Такі відомі бренди, як M&S, GAP, Смик, Tommy Hilfiger, Walker, Calvin Klein, Intertop, Pandora, UnMomento, Adidas, Colin’s тощо присутні тут і сьогодні. Вони виявляють щиру зацікавленість у новому напрямі роботи торговельного центру і готові працювати тут у цьому форматі. Також тривають активні переговори про співпрацю з новими орендарями, які оцінили ексклюзивність пропозиції міксу доступного шопінгу і розваг, а отже – і свої вигоди.

Протягом 16 років «Караван» сформував стабільний трафік лояльних відвідувачів: щомісяця тут роблять покупки близько 600 тис. осіб. За прогнозами після відкриття аутлету потік відвідувачів зросте до 750 тис. Цьому сприяє вдале розташування «Каравану» поблизу трьох густонаселених районів столиці – Троєщини, Оболоні та Виноградаря, кількість мешканців яких становить понад 2 мільйони. «Караван» має просторий паркінг: паркувальний індекс 3 м/м на 100 м2 GLA відповідає стандарту для регіональних торговельних центрів.

false

Привабливість нового аутлету посилює потужна якірна складова: продуктовий гіпермакрет («Ашан»), кінотеатр («Мультиплекс»), дитячий розважальний центр (Fly Park), супермаркети одягу (LC Waikiki, GAP, M&S), дитячий супермаркет («Смик») тощо. В рамках реконцепції буде вдвічі розширено фудкорт (відтепер він зможе приймати до 600 гостей, а не 300, як це було раніше). Вже зараз тривають роботи з оновлення ролердрому.

Отже, після ґрунтовних досліджень і серйозної підготовчої роботи ТРЦ «Караван» розпочав завершальний етап реконцепції. Подробиці було висвітлено на презентації проекту 3 червня – знаковому заході для ринку комерційної нерухомості Києва.