На борту літака було 167 пасажирів і 9 членів екіпажу \ MASH

Останнє планове технічне обслуговування літак авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України», який розбився в Ірані, пройшов 6 січня 2020 року.

Читайте такожМЗС: інформації про виявлення "чорних скриньок" на місці катастрофи ще немає

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив президент МАУ Євген Дихне під час брифінгу в аеропорту «Бориспіль».

«6 січня проводилося планове технічне обслуговування перед вильотом», - сказав він.

Як повідомляв УНІАН, сьогодні, 8 січня, в Ірані розбився літак МАУ, пасажири й екіпаж загинули.

За даними прес-службі авіакомпанії МАУ, літак під час виконання рейсу PS752 за маршрутом Тегеран-Київ зник з радарів через кілька хвилин після вильоту з міжнародного аеропорту Тегерана. Повітряне судно вилетіло з аеропорту Тегерана о 6.10 за місцевим іранським часом.

«За попередніми даними, на борту літака перебували 167 пасажирів і дев‘ять членів екіпажу. На даний момент співробітники авіакомпанії з'ясовують точну кількість пасажирів на борту», - сказано в повідомленні.

У МАУ додали, що списки пасажирів буде розміщено на веб-сайті авіакомпанії після остаточного підтвердження їх перебування на борту повітряного судна.

«Авіакомпанія висловлює щирі співчуття сім'ям постраждалих у результаті авіакатастрофи і робитиме все можливе для надання підтримки родичам і близьким постраждалих. Починаючи відсьогодні, авіакомпанія МАУ ухвалила рішення про призупинення виконання власних рейсів до Тегерана на невизначений термін», - сказано в повідомленні.

Станом на 9.30 МАУ в тісній співпраці з авіаційною владою робить усе можливе для з'ясування причин авіакатастрофи, паралельно авіакомпанія зв'язується з родичами пасажирів, надаючи посильну допомогу в ситуації, що склалася.

За даними прес-служби, рейс виконувався на літаку Boeing 737-800 NG 2016 року випуску, який був отриманий авіакомпанією безпосередньо з заводу концерну.