Київський метрополітен розглядає можливість перегляду тарифів на розміщення реклами в метро.

Як повідомили УНІАН в прес-службі Київської міськдержадміністрації, про це заявив начальник КП «Київський метрополітен» Петро МІРОШНИКОВ.

Він зазначив, що тарифи на розміщення реклами в метрополітені не переглядалися з 2000 р. Підвищення ж розцінок, на переконання П.МІРОШНИКОВА, дасть можливість частково компенсувати різницю між вартістю проїзду та реальними затратами метрополітенівців.

Відео дня

Начальник метрополітену повідомив, що загалом керівництво київського метро уклало 27 договорів на право здійснювати рекламну діяльність, з них по 8 договорах реклама не розміщується. Наразі з рекламними агенціями обговорюються питання щодо перегляду тарифів та порядку розміщення реклами, але остаточне рішення прийматиме Київрада.

Сьогодні, за даними начальника Головного управління з питань реклами Сергія ЧЕРЕПА, орендна плата за використання 1 кв. м в середині рухомого складу метрополітену становить - 51 грн., щитова конструкція – 30 грн., лайтбокси – 40 грн., рекламні площі та наклейки на дверях вестибулів, на стінках станцій – 25 грн.

«Такі розцінки ніяк не відповідають ринковим вимогам. Зрозуміло, що їх необхідно піднімати», - наголосив він.

Прибуток метрополітену від рекламної діяльності з початку року склав 2,1 млн. грн., що на 100% більше, ніж за аналогічний період 2006 року. Оренда принесла прибуток метрополітену в сумі 4,8 млн. грн., що на 30% більше минулорічного.

Тарифи на розміщення реклами будуть змінені, як тільки буде прийнято Положення «Про порядок розміщення зовнішньої реклами на комунальному транспорті», зазначається в повідомленні прес-служби.