МОН розробило нацстратегію / фото УНІАН, Михайло Марків

Міністерство освіти і науки розробило проект національної стратегії розвитку інклюзивної освіти на 2020-2030 роки та план заходів з її реалізації.

Як повідомляє прес-служба МОН, документ направлено на погодження до уповноваженого президента з прав людей з інвалідністю, Мінсоцполітики, МінТОТ, Мінфіну, Мінекономіки та Національної асамблеї людей з інвалідністю.

Що передбачає стратегія

Зазначається, що розроблена стратегія дозволить створити умови для навчання у районах або об'єднаних громадах кожній особі відповідно до її особливих освітніх потреб, підвищити рівень підготовки педагогів та удосконалити механізми фінансування.

Відео дня

Етапи реалізації документа

Згідно зі стратегією, реалізація вищезгаданих завдань відбуватиметься в два етапи.

Читайте такожОсвіта в умовах пандемії: експерт розповіла, як перевести дитину на дистанційне навчання

Так, на першому етапі (2020-2028 роки) передбачено створення цілісної законодавчої бази у сфері інклюзивної та спеціальної освіти, забезпечення підготовки педпрацівників та засобів для інклюзивного навчання, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища.

На другому етапі, з 2029 по 2030 роки, планується проаналізувати результати реалізації стратегії та визначити стратегічні напрями подальшого розвитку інклюзивної освіти на 2030-2040 роки.

Що було раніше

За даними МОН, станом на вересень відкрито 633 інклюзивно-ресурсних центри, які прийшли на заміну психолого-медико-педагогічним консультаціям, а в минулому навчальному році 35,14% шкіл мали інклюзивні класи.