У Києві відбувся великий форум для шефів за участі мішленівських кухарів з ЄС

Компанія "METRO Україна" провела масштабний захід для професійної української HoReCa-спільноти (готельно-ресторанний бізнес) – METRO Chef Forum, який відбувся 19 жовтня у Києві. 

Як передає кореспондент УНІАН, на заході своєю професійною майстерністю та експертизою з учасниками форуму поділилися зіркові шефи з Європейського Союзу, серед яких були 3 мішленівські шефи з Австрії, Франції та Португалії, що співпрацюють з METRO у цих країнах.

Програма заходу, який відвідало понад 500 українських рестораторів та шеф-кухарів з усіх куточків України, складалася з теоретичного блоку щодо тонкощів управлінських аспектів ведення ресторанного бізнесу за участі експертів  ресторанного бізнесу та великого блоку практичних майстер-класів.

Відео дня

За словами генеральної директорки "METRO Україна" Олени Вдовиченко, основна мета проведеного форуму – це зібратися разом представникам HoReCa-індустрії та обговорити важливі питання подальшого розвитку.

METRO Україна» в часи коронакризи продовжує підтримувати HoReCa-індустрію в Україні

"Основна ціль нашого заходу – це створення інноваційної комунікаційної платформи, де ми, як міжнародна компанія, можемо поділитися новими рішеннями для української HoReCa-індустрії", - сказала Вдовиченко.

Вона також підкреслила, що "METRO Україна" в часи коронакризи продовжує підтримувати HoReCa-індустрію в Україні, допомагаючи підприємцям у фінансових, юридичних питаннях та надаючи безкоштовні цифрові рішення для полегшення ведення їх бізнесу.

"У всьому світі HoReCa-індустрія є для нас стратегічним партнером. І наше завдання тут, на ринку України, також підтримувати і розвивати HoReCa-індустрію. Під час ковіду, коли був період локдауну, наші клієнти з готельно-ресторанної сфери мали фінансові складнощі. І  ми показали себе як надійного партнера для наших клієнтів. Окрім забезпечення якісними продуктами за оптовими цінами, ми допомагаємо їм також і з фінансової точки зору, пропонуючи реструктуризацію кредитної заборгованості та допомагаємо ефективно вести бізнес, безкоштовно надаючи їм digital-інструменти для полегшення операційної діяльності. Ще одним важливим напрямком нашої підтримки є розвиток професійної експертизи наших HoReCa-клієнтів, у тому числі і за допомогою освітніх заходів для шефів та власників ресторанного бізнесу. Прикладом такої підтримки є сьогоднішній METRO Chef Forum, який ми проводимо вже вдруге цього року", - зазначила Вдовиченко.

Також вона зазначила, що подібні форуми надихають компанію на подальший розвиток та удосконалення, щоб стати ще ефективнішим і кориснішим партнером для своїх клієнтів.

"Ще одним важливим аспектом цього заходу є те, що ми отримуємо натхнення на роботу наступного року. Тобто ми слухаємо наших клієнтів, що їм потрібно, де ми можемо ще допомогти, щоб HoReCa-індустрія продовжувала розвиватися в цілому в нашій країні", - сказала Вдовиченко.

Довідка УНІАН. "METRO Україна" вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії "METRO Україна" за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. "METRO Україна" входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 7 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд євро.