Багато українців не можуть авторизуватися у "Дія.Підпис" / колаж УНІАН, фото diia.gov.ua, Марина Григоренко

Багато українців стикаються з поширеною проблемою під час користування додатком "Дія" – неможливістю активувати послугу "Дія.Підпис".

Особливо інтерес до проблеми активізувався зараз, на тлі рішення "Укрзалізниці" розпочати продавати квитки на найбільш популярні поїзди виключно шляхом верифікації через "Дія.Підпис".

Не працює "Дія.Підпис" – алгоритм дій

Відео дня

1. Якщо у вас також виникають проблеми під час активації цієї послуги "Дія.Підпис", то спершу варто спробувати вирішити їх найбільш очевидним способом – написати в технічну підтримку "Дії" через зручний вам месенджер.

2. Далі потрібно вибрати у меню питання, яке вас турбує – в даному випадку це "Дія.Підпис". Після цього вам запропонують описати проблему одним повідомленням, і якщо не допоможе чат-бот, на допомогу прийде реальний працівник.

3. Щоб скоротити вам час, ми поділимося своїм досвідом спілкування зі спеціалістами "Дії" – справедливості заради, питання було вирішено дуже швидко.

4. Отже, для початку журналіста УНІАН, який звертався до техпідтримки як приватна особа, попросили пояснити, яке саме повідомлення показує при невдалій спробі авторизуватися в "Дія.Підпис":

  • "На жаль, сталася помилка";
  • "Перевірку не пройдено";
  • "Спробуйте активувати Дія.Підпис пізніше".

5. В нашому випадку неодноразово виникала перша проблема. І щоб вирішити її, достатньо було однієї простої операції – переглянувши дані в пункті "Підключені пристрої" розділу "Меню", оператор "Дії" запропонував нам натиснути "Видалити" та створити новий "Дія.Підпис" з новим паролем з п'яти цифр.

Алгоритм дій для отримання цифрового підпису / колаж УНІАН, фото Марина Григоренко

6. Після виконання запропонованих дій, було здійснено повторну спробу активувати "Дія.Підпис" – цього разу вона виявилася вдала. Ймовірно, проблема виникла через те, що автор цього матеріалу востаннє активував "Дія.Підпис" на своєму смартфоні влітку 2022 року, а оскільки з тих пір у "Дії" періодично проводилися оновлення, ймовірно, попередні налаштування злетіли.

7. Якщо у вас інша проблема, радимо все ж спочатку спробувати звернутися до техпідтримки "Дії".

Інші новини "Дії"

Як повідомляв УНІАН, раніше удержавному застосунку "Дія" додали нову послугу для водіїв – заміну техпаспорта онлайн.

Також з нещодавнього часу мобільний застосунок "Дія" почав повідомляти громадян про їхнє зняття із зареєстрованого місця проживання

Водночас, на тлі проблем з купівлею квитків на поїзди "Укрзадізниці в літній період, національний перевізник виступив з ініціативою продавати їх лише тим пасажирам, які авторизуються через "Дію". Невдовзі стали відомі перші рейси, яких це торкнулося.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм-канал УНІАН.Туризм