Управління туризму Київської міської державної адміністрації розраховує прийняти 100 тисяч відвідувачів Чорнобиля до кінця 2019 року.
Читайте такожКитаєць продавав тури до Чорнобиля, але возив туристів в російський Челябінськ - ЗМІ
Про це повідомляє "Громадське". У 2018 році чорнобильську зону відвідали 70 тисяч туристів. Як повідомив директор одного з турагентств Сергій Іванчук, замовлення на літній сезон зросли приблизно на 40% після виходу п'ятисерійного міні-серіалу.
Згідно з інформацією одного з туристичних сайтів, попит на авіаквитки в Київ виріс на 18% з моменту виходу серіалу, а додаток Travel Hopper зафіксував збільшення на 8%.
Вже не вперше масова культура породжує інтерес до локацій, які раніше були непопулярні.
У квітні 2017 року, після виходу хіта Despacito пуерторіканського виконавця Луїса Фонси кількість пошукових запитів авіаперельотів в Пуерто-Ріко зросла на 58%.
Як повідомляв УНІАН, раніше льотчик ЗСУ відкрив секрети зйомок серіалу "Чорнобиль".