этот материал доступен на русском

Зупинка Ernest Airlines: юрист розповів, чи можуть пасажири розраховувати на компенсацію і що для цього робити

13:14, 16 січня 2020
Новини туризму
330 0
Італійська авіакомпанія Ernest Airlines призупинила роботи з 11 січня 2020 року / Фото прес-служба Ernest

Гарантувати повернення коштів або моральну компенсацію пассажирам, постраждалим в результаті припинення діяльності італійського лоукостера Ernest Airlines, наразі ніхто не може.

Про це розповів голова авіаційного сектору юридичної фірми "Кінстеллар" Олексій Бурчевський, йдеться у статті УНІАН "Кінець dolce vita: Ernest Airlines згорнув крила".

Читайте такожSkyUp навесні запустить шість рейсів із України до Італії

«Авіакомпанія обіцяє, що усі кошти, сплачені за квитки, будуть повернені пасажирам. Однак гарантувати таке повернення наразі не може ніхто. Ernest зареєстрований в Італії, влада саме цієї країни повинна була б гарантувати виплати пасажирам, однак у випадку, якщо авіакомпанія оголосить про банкрутство, отримати виплати пасажири зможуть лише після інших обов’язкових виплат - податків, заробітної плати, тощо», - сказав він.

Пасажирам, за порадою Бурчевського, варто у будь-якому разі звертатись безпосередньо до авіакомпанії і писати листи до Управління цивільної авіації Італії (ENAC), адже відповідно до норм європейського законодавства пасажир може розраховувати на компенсацію до 400 євро.

«Якщо рейс пасажира було скасовано менш ніж за чотирнадцять днів до дати відправлення, і пасажиру не запропонували альтернативний варіант перевезення, то такий пасажир може розраховувати на компенсацію від двохсот п’ятдесяти до чотирьохсот євро, залежно від перельоту», - вважає експерт.

Крім того, якщо пасажира все ж було відправлено іншим рейсом, перевізник повинен відшкодувати витрати на перебування у готелі, харчування, телефонні дзвінки.

«Звертатися за компенсацією слід безпосередньо до перевізника. Якщо відповідь від нього не отримано протягом шести місяців, або відповідь не задовольняє пасажира, він може звернутися до Управління цивільної авіації Італії (ENAC) зі скаргою. Звернення робиться через веб-сайт ENAC», - зазначив Бурчевський.

Однак, у випадку неплатоспроможності перевізника, гарантії виплати вказаних коштів немає. Адже, у разі банкрутства авіакомпанії невідомо хто зможе компенсувати збитки.

До того ж, Ernest Airlines увійшов до трійки авіакомпаній, які у 2019 році найчастіше відмовляли у компенсації своїм пасажирам.

Як раніше повідомляв УНІАН.Туризм, авіакомпанія Ernest Airlines з 11 січня 2020 року тимчасово зупинила свої рейси через припинення дії її ліцензії. До цього Ernest Airlines заявляла про припинення продажу квитків з 13 січня 2020 року через припинення дії ліцензії авіакомпанії.

В результаті чимало пасажирів не змогли нормально повернутися додому та застрягли на кілька днів в Італії.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter