Ілюстрація / REUTERS

Авіакомпанії Tunisair, Vueling, Ernest Airlines, Bulgaria Air і Blue Air в 2019 році відхиляли понад 99% обґрунтованих претензій на отримання компенсації за скасування чи затримки рейсу.

Про це повідомили в компанії AirHelp, яка займається захистом прав пасажирів, пише avianews.com.

Цей показник у найбільшого лоу-коста Європи Ryanair склав 98,4%, за ним слідує Avianca — 97,1%, airBaltic — 94,6%, easyJet — 87,3% і замикає десятку «лідерів» — «Аерофлот» з 86,2% відмов.

Відео дня

Читайте такожAustrian Airlines вводити проїзний на рейсі до 60 міст

Для порівняння, Wizz Air відхиляв 61,4% обґрунтованих претензій, тоді як МАУ — 48,3%, що у порівні з показником KLM (47,9%) та Emirates (48,8%).

Найменше відхиляють заявки пасажирів на компенсацію Transavia, HOP! (по 28%), Delta Air Lines (27,8%), Brussels Airlines (27,5%), American Airlines (27,4%), Icelandair (26,7%) і Eurowings (23,6%).

У AirHelp відзначають, що в середньому кількість відмов за претензіями зросла в 2019 році приблизно на 30% у порівнянні з 2018 роком.

Згідно з європейською регуляцією №261/2004, пасажир може розраховувати на отримання компенсації розміром від 250 до 600 євро, якщо його рейс з аеропортів, розташованих в ЄС, був затриманий на більш ніж 3 години по прибуттю або був скасований за 14 днів і менше до вильоту. Аналогічні правила поширюються перельоти з третіх країн в один з аеропортів Європи, якщо вони виконуються зареєстрованими в ЄС авіакомпаніями.

Як авіакомпанії відхиляли заявки на компенсацію в 2019 році:

1 Tunisair 99,9

2 Vueling Airlines 99,9

3 Ernest Airline 99,9

4 Bulgaria Air 99,9

5 Blue Air 99,8

6 Ryanair 98,4

7 Avianca 97,1

8 Air Baltic 94,6

9 Easyjet 87,3

10 «Аерофлот» 86,2

11Czech Airlines 85,8

12 Royal Air Maroc 80,1

13 Blue Panorama Airlines 76,7

14 Alitalia 74,1

15 Virgin Atlantic Airways 73,7

16 Air India 67,8

17 British Airways 66,6

18 Finnair 65,7

19 SAS Scandinavian Airlines 65,3

20 Edelweiss Air 64

21 Volotea 61,7

22 Air Canada 61,4

23 Wizz Air 61,4

24 Swiss 61,1

25 Norwegian 57,4

26 Aer Lingus 55,4

27 Lufthansa 52,7

28 Air Europa 52,4

29 Emirates 48,8

30 Міжнародні авіалінії України 48,3

31 KLM Royal Dutch Airlines 47,9

32 Croatia Airlines 47,3

33 Air Serbia 46,6

34 Austrian Airlines 45,1

35 Air Italy 43,3

36 Tap Air Portugal 40,6

37 United Airlines 40,1

38 Qatar Airways 38

39 LOT 37,8

40 Tui Fly 32,7

41 Air France 31,4

42 Condor Flugdienst 30,6

43 Adria Airways 30,5

44 Flybe 30,5

45 Transavia Airlines 28

46 HOP! 28

47 Delta Air Lines 27,8

48 Brussels Airlines 27,5

49 American Airlines 27,4

50 Icelandair 26,7

51 Eurowings 23,6

*Неправомірне відхилення: відсоток звичайних заявок (не потребують судового розгляду), які були визнані обґрунтованими та були відхилені перевізником після першого розгляду.

AirHelp проаналізував сотні тисяч заявок, поданих через сервіс. Період: з 1 січня по 31 жовтня кожного року. Поріг: мінімум 1000 спрямованих претензій на авіакомпанію.