Ресторан в південнокорейському Сеулі найняв роботів – вони працюють у закладі в ролі офіціантів.
Про це пише Reuters.
Схожий на візок робот доставляє клієнтам ресторану замовлення, щоб мінімізувати контакти персоналу та відвідувачів та посилити соціальну дистанцію, введену в країні в рамках карантину.
Замовлення люди роблять на спеціальних сенсорних екранах, яким обладнані столи в залі, а вже робот приносить страви з кухні, використовуючи при цьому SLAM-можливості (одночасна локалізація та сприйняття), аби уникати перепон на шляху й пересуватися між столів.
Одночасно робот може доставляти їжу на чотири столи. Він оснащений тацями для страв об’ємом до 30 кг, сенсорним екраном і динаміком, з якого лунає корейська або англійська мова (на вибір).
З наступного року розробники обіцяють нову модель таких «офіціантів» – з розпізнаванням голосу.
Роботодавці у всьому світі шукають шляхи вирішення питання з запобігання інфікування своїх працівників, забезпечуючи їм оптимальні умови праці, а також мінімізуючи їхні контакти з клієнтами.
Найбільше від пандемії страждають власники ресторанів і нічних клубів: ці заклади одразу зачиняються, як тільки кількість нових випадків інфікування в країні зростає. Тому представники цього бізнесу, а також сервісів з доставки, чи не найбільше переймаються створенням безпечних умов для своїх працівників та відвідувачів.
Інші новини світу, які можуть вас зацікавити