Ресторан в південнокорейському Сеулі найняв роботів – вони працюють у закладі в ролі офіціантів.

Про це пише Reuters.

Читайте такожKFC змінить слоган компанії, яким користувались 64 роки, через невідповідність карантинним нормам

Схожий на візок робот доставляє клієнтам ресторану замовлення, щоб мінімізувати контакти персоналу та відвідувачів та посилити соціальну дистанцію, введену в країні в рамках карантину.

Замовлення люди роблять на спеціальних сенсорних екранах, яким обладнані столи в залі, а вже робот приносить страви з кухні, використовуючи при цьому SLAM-можливості (одночасна локалізація та сприйняття), аби уникати перепон на шляху й пересуватися між столів.

Одночасно робот може доставляти їжу на чотири столи. Він оснащений тацями для страв об’ємом до 30 кг, сенсорним екраном і динаміком, з якого лунає корейська або англійська мова (на вибір).

З наступного року розробники обіцяють нову модель таких «офіціантів» – з розпізнаванням голосу.

Роботодавці у всьому світі шукають шляхи вирішення питання з запобігання інфікування своїх працівників, забезпечуючи їм оптимальні умови праці, а також мінімізуючи їхні контакти з клієнтами.

Найбільше від пандемії страждають власники ресторанів і нічних клубів: ці заклади одразу зачиняються, як тільки кількість нових випадків інфікування в країні зростає. Тому представники цього бізнесу, а також сервісів з доставки, чи не найбільше переймаються створенням безпечних умов для своїх працівників та відвідувачів.

Інші новини світу, які можуть вас зацікавити

Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм канал УНІАН.Туризм.