Рейс британського лоукостера EasyJet довелося відкласти на 5 годин після того, як пілота просто у кабіні літака покусали комарі. Про курйозний інцидент повідомляє британське видання The Sun.
Лайнер Airbus A320 мав летіти з Амстердама до Манчестера, але рейс відклали ще до того, як пасажирам дозволили піднятися на борт.
"Час відправлення на табло постійно зростав і зростав. Зрештою пілот вийшов і сказав нам, що його вкусив комар у кабіні пілота, тож він хотів, щоб весь літак ретельно почистили на випадок, якщо там є ще комахи", – розповіла одна з пасажирок.
Через це політ, який загалом мав тривати лише одну годин, відклали майже на 5 годин. Така затримка розлютила пасажирів, які отримали в якості компенсації лише ваучер на їжу вартістю усього 3,90 фунтів стерлінгів. "Вони могли б відправити нас іншим літаком", – каже одна з пасажирок.
"Безпека та благополуччя наших клієнтів і екіпажу є найвищим пріоритетом EasyJet, і ми хотіли б вибачитися перед клієнтами за спричинені незручності. Щоб було зрозуміло, у жоден момент здатність екіпажу керувати польотом не була порушена, і капітан ухвалив рішення виконувати політ, щойно проблему було вирішено", – заявили в авіакомпанії.
Інші цікаві новини про авіаперевезення
Як писав УНІАН, випадок з комарами на борту літака – не перший подібний за останній час. Нещодавно аналогічний інцидент стався на одному з рейсів у Південній Америці. Але там пасажирів вже встигли посадити на борт, коли рейс довелося екстренно відкласти.
Також ми розповідали, що аеропорт Венеції – один з найбільш завантажених в Європі – не працював близько години і не зміг прийняти понад два десятки рейсів через зграю чайок, що окупували злітно-посадкову смугу.