Порт Миколаєва - важливий транспортний хаб. До повномасштабного вторгнення він забезпечував експорт близько 25% аграрної продукції.
Про це розповів заступник Міністра інфраструктури Юрій Васьков у коментарі Радіо Свобода.
За його словами, порт Миколаєва мають намір приєднати до ініціативи з експорту зерна.
"Це дуже важливий транспортний агрохаб, без роботи якого теж буде досить складно забезпечити ритмічне відвантаження агропродукції. Тому, реагуючи на цей попит аграрію, ми розглядаємо можливість ініціювати перед ООН і Туреччиною додавання Миколаєва до цієї ініціативи", - зазначив Васьков.
Він вказав, що це може статися не менше ніж через місяць після того, як вже буде системно працювати коридор з портів Одеського регіону, але це безпосередньо залежить від військової обстановки.
Крім того, він нагадав, що з 24 лютого 80% експортних та імпортних потужностей не працюють через війну.
Зерновий коридор в Чорному морі-що відомо
22 липня в Стамбулі було підписано угоду про розблокування українських портів "Одеса", "Чорноморськ" і "Південий" для вивезення на експорт зерна та іншої сільськогосподарської продукції. Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков і міністр оборони Росії Сергій Шойгу підписали окремі однакові угоди з ООН і Туреччиною.
29 липня Кубраков повідомив, що 10 суден з українським зерном в портах "Одеса" і "Чорноморськ" вже готові до відправки.
Вранці 1 серпня з Одеського морського порту вийшло перше з початку повномасштабного російського вторгнення в Україну судно з українським продовольством. Суховантаж Razoni під прапором Сьєрра-Леоне прямує в порт Тріполі в Лівані з 26 тисяч тонн кукурудзи.
2 серпня перше судно з українською кукурудзою досягло узбережжя Туреччини і прощло перевірку. Після огляду судно покине Босфор і попрямує в Ліванський порт Тріполі.