этот материал доступен на русском

Українці дедалі частіше віддають перевагу безконтактній оплаті - Mastercard

15:10, 23 вересня 2019
Фінанси
3459 0
Частка безконтактної оплати в Україні постійно зростає / фото pravda.com.ua

Читайте такожУкраїнці все частіше використовують платіжні картки

Про це повідомила генеральний директор представництва Mastercard Europe в Україні Інга Андрєєва в ході організованої Європейською Бізнес Асоціацією зустрічі, присвяченій глобального огляду економіки України та очікуванням бізнесу на наступний рік.

"До кінця 2020 року ми очікуємо, що 62% переносних пристроїв будуть оснащені функцією оплати. І це глобальний тренд. Другий тренд – до 14% покупок в роздрібній торгівлі вже доводиться на онлайн-комерцію, у 2021 році ми очікуємо, що цей показник зросте до 17%", - сказала Андрєєва.

Вона також повідомила, що кількість активних платіжних карт в Україні досягло 38 мільйонів, продемонструвавши приріст за останні півроку на 3%.

Генеральний директор представництва Mastercard Europe в Україні зазначила з посиланням на дані Національного банку України, що 8 з 10 транзакцій в Україні вже безготівкові.

Як повідомляв УНІАН, за даними Нацбанку, кількість безконтактних платіжних карт в Україні у 2018 році зросла у порівнянні з 2017 роком на 44% - до майже 4 мільйони штук. В цілому за станом на початок 2019 року українські банки випустили 59,4 мільйона платіжних карт, з них активних платіжних карт налічувалося 36,9 мільйона штук, безконтактних платіжних карток 4 мільйони штук, карток з магнітною смугою – 30,4 мільйона штук.

За даними Mastercard, Україна зайняла четверте місце у світі за кількістю безконтактних платежів з використанням мобільних телефонів, браслетів, смарт-годин. Водночас 37% дорослого населення України досі не має банківських рахунків.

Згідно з прогнозом Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА), частка безготівкових розрахунків у 2019 році становитиме 17-20% в загальному об'ємі розрахунків.

Довідка УНІАН. Міжнародна компанія Mastercard спеціалізується на платіжних рішеннях і технологіях, керуючи платіжною мережею, що об'єднує споживачів, фінансові установи, торговельні підприємства, державні організації та представників приватного сектору у більш ніж 210 країнах і територіях.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter