Ілюстрація REUTERS

Українці під час карантину найчастіше використовували платіжні сервіси для онлайн-оплати кредитів мікрофінансових організацій, мобільного зв'язку та поповнення карт. Така інформація наводиться в дослідженні фінтех-компанії EasyPay.

Читайте такожВідновили діалог: Мінцифри обговорює захід платіжної системи PayPal на український ринок

У ТОП-10 категорій з обігу під час карантину увійшли кредитні організації (27%), поповнення карток (26%), мобільний зв'язок (15%), комунальні платежі (11%), перекази з картки на картку (11%), інтернет (5%), інтернет і ТБ (1%), бюджетні платежі (1%), кредити банків (1%) та адресні платежі (1%).

Відео дня

«У порівнянні з січнем, лютим і першою половиною березня 2020 року, в період з 16 березня по 30 квітня різко зріс обіг в категоріях «Бюджетні платежі» — на 123%, «Кредитні організації» — на 39% та «Комунальні платежі» — на 16%», - повідомляється в релізі за результатами дослідження.

Якщо розглядати всі категорії, а не тільки топ-10 найпопулярніших, за даними дослідження, найбільше обіг збільшився в категоріях «Грошові перекази» — на 120% (зріс середній чек та кількість транзакцій) і «Оплата штрафів» — 82%. Це очікувано: під час карантину безпечніше проводити такі платежі в інтернеті, а не в касі.

false

Категорія «Нерухомість», навпаки, впала на 100%. Також передбачено негативну динаміку показали галузі, які пов'язані з подорожами та розвагами: категорія «Транспортні квитки» знизилася на 90%, «Онлайн-купони» — на 72%. Несподіване падіння показала категорія "Благодійність" (-57%) — зменшилися й обіг, і середня сума, яку перераховують на добрі справи.

Що стосується обертів, то середній чек активніше зріс в офлайн-платежів: позитивна динаміка відзначається у 23 категоріях оплат через термінали проти 16 категорій онлайн-оплат.

Для оплати через термінали найбільше середній чек збільшився в категорії «Страхування» (на 101%). Для онлайн-оплат — у категоріях «Страхування» (на 75%), «Грошові перекази» (на 53%) та «Онлайн-купони» (40%).

У деяких категоріях середній чек зріс на тлі зниження загальної кількості транзакцій. Наприклад, у категорії «охорона Здоров'я» кількість онлайн-транзакцій зменшилася на 43%, а середній чек зріс з 270 грн до 379 грн.

false

«Очікувано впали всі категорії, пов'язані з туризмом і подорожами. Категорії, пов'язані з онлайн-торгівлею, охороною здоров'я і страхуванням, навпаки, зростають. Цікаво, що після введення карантину комунальні послуги стали оплачувати на 48% частіше», - наводяться в релізі слова СЕО компанії EasyPay Олексія Авраменка.

Довідка УНІАН. Компанія EasyPay управляє найбільшою в Україні мережею платіжних терміналів. Станом на початок 2020 року кількість активних точок становить більше ніж 14 тисяч, а кількість доступних сервісів перевищує 3,5 тис. За рік кількість терміналів зросла більш ніж на 2 тис.