У липні українці залишили "на чай" cashless офіціантам кафе і ресторанів понад 3,3 млн грн, що стало абсолютним рекордом з моменту запуску «ПриватБанком» технології безготівкових чайових.
Про це повідомила прес-служба банку.
Читайте такожПрощавай, готівко: українці віддають перевагу карткам та цифровим гаманцям
За перший місяць послаблення карантину клієнти «ПриватБанку» залишили в закладах харчування 44 тисячі cashless чайових.
За даними банку, середня сума чайових в липні склала 70 грн. При цьому середній чек в закладах харчування за перший місяць послаблення карантину дорівнює 180 грн.
Безготівкові чайові
"Безготівкові чайові - це відмінний спосіб підтримати співробітників і розвиток закладів галузі, яка найбільше постраждала від пандемії коронавірусу і введення карантинних заходів", - цитує прес-служба керівника напрямку обслуговування торгових підприємств «ПриватБанку» Євгена Васильцова.
Як працює послуга
У банку нагадали, що послуга чайових cashless в POS-терміналах була запущена в грудні 2018 року. Оплачуючи рахунок карткою, відвідувач сам може вибрати, скільки залишити "на чай", і гроші зараховуються на зарплатну картку офіціанта.
Українці вважають за краще безнал
- Українці з початку 2020 року стали на третину частіше оплачувати покупки банківськими картами та цифровими гаманцями, попри пандемію коронавірусу і зниження товарообігу у зв'язку з карантинними обмеженнями.
- Станом на 7 серпня 2020 року в НБУ заявили, що українці все менше використовують готівкові кошти при розрахунках, віддаючи перевагу безготівковими операціями.