Черговий клієнт зіткнувся з проблемою при поповненні картки "Привату" / фото УНІАН

Клієнтка "Приватбанку" заявила, що термінал цієї фінустанови не зарахував кошти на карту, в банку спочатку зовсім відмовилися приймати скаргу.

Про це йдеться у відгуку на сайті "Мінфін", залишеному користувачем Анастасією Божко ввечері 12 листопада. За її словами, інцидент стався з терміналом, розташованим в супермаркеті на проспекті Курбаса, 6г в Києві. Там вона поповнювала карту на 6 тисяч гривень.

"Після всовування останньої купюри, термінал згас, просто вимкнувся, а гроші на рахунок не надійшли. Відразу ж зателефонувала на 3700 і у мене прийняли заявку на повернення коштів, сказали чекати добу, сьогодні подзвонила дізнатися, а заявка відхилена, оператор зробив повторну заявку. Хотілося б дізнатися коли будуть повернуті кошти й хто нестиме відповідальність за такі збої! У мене це останні гроші й потрібні мені терміново!",- написала клієнтка.

Відео дня

У відповідь представник банку вибачився за доставлені незручності та повідомив, що дане питання опрацьовують профільні фахівці.

"Після перевірки інформації та розгляду ситуації ми додатково вас проінформуємо", - йдеться в коментарі співробітника "Привату".

скріншот

Відзначимо, днями інший клієнт цього ж банку розповідав, що не зміг поповнити свою карту через термінал, але гроші повернути теж поки не може.

Вас також можуть зацікавити інші новини: