Росія не буде розробляти вкорочену версію SSJ100 / Instagram - sukhoi_civil_aircraft

Російське міністерство промисловості і торгівлі відмовилося від випуску укороченої версією авіалайнера Sukhoi SuperJet, розрахованої на 75 місць. Рішення пояснили відсутністю попиту на ці літаки.

Читайте такожPolitico: Пожежа на літаку в Шереметьєво може поховати виробництво літаків у Росії

Як повідомляють російські «Ведомости», про це журналістам розповів голова ради директорів і співвласник авіаперевізника S7 Group Владислав Філєв.

Відео дня

«Я був два тижні тому на нараді з розвитку регіональної авіації, і там один з керівників Мінпромторгу доповів, що вирішено не робити Sukhoi SuperJet на 75 місць, бо на нього немає попиту. У них основний замовник – «Аерофлот», і він бере машину на 100 місць», – зазначив Филев.

Літаки SSJ75 на 75 місць вже встигла замовити S7 Group. Попередню угоду про замовлення 75 цих літаків S7 Group підписала з «Цивільними літаками Сухого» у квітні 2018 року. Перші поставки вкорочених лайнерів очікувалися у 2022 році.

Інший учасник наради розповів журналістам, що робив доповідь заступника міністра промисловості Олег Бочаров. Людина, близька до Об'єднаної авіабудівної корпорації (ОАК; володіє ГСС), підтвердив, що SSJ75 розроблятися не буде.

Нагадаємо, базовий Sukhoi SuperJet (SSJ100) став першим повністю новим авіалайнером, спроектованим в пострадянській Росії. На сьогодні побудовано понад 190 машин. Цього недостатньо для того, щоб проект перестав бути збитковим.

Нагадаємо, у травні в аеропорту «Шереметьєво» здійснив аварійну посадку літак «Аерофлоту» Sukhoi Superjet 100, на борту літака виникла пожежа. В результаті катастрофи загинула 41 людина.