Керівництво компанії Toyota оголосило, що планує сфокусуватися на створенні повністю електричних автомобілів для європейських ринків. Зараз половина продажів компанії припадає на гібридні моделі.
Читайте такожToyota може відродити родстер MR2 у вигляді електрокара
Як розповів виданню Automotive News голова відділу продажів і маркетингу європейського відділення «Тойоти» Метью Харрісон, компанія вже досягла свого первісного плану електрифікації — половина продажів тепер припадає на гібридні моделі. А це означає, додав він, що настав час для нового випробування — повного переходу на електричні силові установки, передає motor.ru.
Для того, щоб налагодити продажі гібридів у Європі, японському виробникові вже довелося попрацювати над локалізацією виробництва і зниженням витрат за рахунок масового випуску. Тепер завдання стоїть складніше — для електрокарів доведеться побудувати мережу швидких зарядних станцій, інакше європейським покупцям не буде сенсу відмовлятися від вже існуючих моделей.
На початку липня представники Toyota заявили, що приступають до тестування першого в своїй лінійці електрокара з сонячними батареями на даху. На відміну від «Пріуса» з опціональними панелями, новинка здатна додавати до пробігу близько 56 кілометрів, а не тільки заряджати допоміжні пристрої. Фотоелектричні панелі розташували не тільки на даху автомобіля, але й на капоті і кришці багажника.
Для Європи зміщення вектора в бік електрифікації вже не новий тренд. Наприклад, у середині липня британська марка MINI оголосила, що через десять років планує повністю відмовитися від будь-яких модифікацій автомобілів крім електричних. Враховуючи, що перший електрокар марки викликав інтерес, який в кілька разів перевершив навіть очікування самої компанії, європейські покупці готові до збільшення батарейних машин на ринку.